sobota, 2 stycznia 2016

#BlogoweQ&A Part 2

Witajcie kochani w nowym 2016 roku. Dzisiejsza notka jest tak naprawdę tworzona dzięki wam bo jak wiecie z okazji że pierwsze BlogoweQ&A miało najwięcej wyświetleń z całego bloga to postanowiłem stworzyć kontynuacje i praktycznie przez cały miesiąc zbierałem od was pytania, na jakie chcielibyście abym odpowiedział. Chciałbym podziękować tu paru osobom, bo bez ich pomocy na pewno nie udałoby się stworzyć tego wpisu. Tak więc dziękuje Kamilowi, Kubie oraz Angelice za pomoc w promowaniu tej akcji i pomocy w zbieraniu pytań oraz Nicoli, że pomimo tego iż nie ma ona aska to i tak pomogła mi w zbieraniu tych pytań ;). Jesteście wspaniali. Bardzo wam dziękuje i bardzo was kocham <3.

Ok tak więc rozpoczynając pytań uzbierało się 16 co jest dużą liczbą od poprzedniego Q&A. Tak więc nie przedłużając...:



1) Jak wyobrażasz sobie dalsze życie?
Cóż, trudno stwierdzić. Myślę, że na pewno znajdę porządną pracę, zamieszkam sam oraz być może założę własną rodzinę. Nie mam jak na razie co do tego planów, nie wiadomo jak to się dalej potoczy ;).

2) Co sądzisz o aborcji?
No tu to bym mógł się wypowiadać. Na pewno aborcja to nie jest dobre rozwiązanie ponieważ przez to umiera dziecko. Jestem przeciwko aborcji i cieszę się, że jest ona zakazana w Polsce. Moim zdaniem, jeżeli już matka nie jest gotowa, aby zaopiekować się własnym dzieckiem, to jedynym jak dla mnie rozsądnym rozwiązaniem jest oddanie dziecka rodzinie zastępczej lub małżeństwu, którzy nie mogą posiadać własne potomstwo.

3) Co sądzisz o piciu przez gimnazjalistów?
Domyślam się, że w tym pytaniu chodzi o picie alkoholu tak więc moim zdaniem gimnazjaliści lub potocznie ich nazywając gimbaza robi to dla szpanu dla tak zwanego fejmu. Niestety, żyjemy w takich czasach że gimnazjaliści myślą, że są już dorośli i mogą robić sobie co chcą. Najgorsi to ci rozpuszczani przez rodziców. Ja jako gimnazjalista nie piłem jeszcze alkoholu chyba, że była to jakaś szczególna okazja jak urodziny czy potocznie sylwester. Mówię z ręką na sercu, ze współczesna młodzież jest coraz gorsza od takiej z moich czasów.

4) Jak wspominasz rok 2015?
Rok 2015 był jak dla mnie i dobry i czasem zły. Jednak w 80 % wspominam go dobrze. Wydarzyło się sporo przemiłych wydarzeń więc tu autorze tego pytania odsyłam cię do poprzedniej notki czyli podsumowania 2015 roku ;).

5) Zastanawia mnie jedno... Czym różni się przyjaźń od miłości? Czy może one współgrają? Czy jedno istnieje tylko wtedy, kiedy nie ma drugiego? Czy istnieje granica między nimi? Czy jej nie ma? Czy wraz z czasem się zaciera? Czy jedno potrzebuje do istnienia drugiego?
O rety jakie skomplikowane pytanie xd. No więc przyjaźń jest na zawsze a miłość prawdziwa oczywiście nigdy nie umiera. Czy współgrają? Tego nie wiem do końca. Na pewno gdy nie ma miłości pozostaje przyjaźń a jak nie ma przyjaźni to nie ma miłości. Związek buduje się najpierw na wzajemnym zaufaniu, czyli najpierw poznajemy osobę, zaprzyjaźniamy się z nią a dopiero potem wybieramy czy chcemy z tą osobą dzielić swoje życie.

6) Dlaczego nie jesteś już z Kamilem?
Dlaczego? Ponieważ za dużo między nami się wydarzyło, oboje jesteśmy zazdrośni o nasze relacje z innymi i to nas zniszczyło. Ale pozostajemy w doskonałych kontaktach. Szczerze, mogę stwierdzić, że lepiej dogaduje mi się z nim jako z kolegą, przyjacielem niż jako ze stałym partnerem.

7) Jaka jest piosenka, którą możesz słuchać ciągle?
Nawet nie jest to jedna piosenka ale i wiele piosenek m.in Justin Bieber- Sorry i What do you mean oraz zespół 5 Seconds of Summer- Airplanes, Catch Fire i She Kinda Hot. Tych właśnie piosenek na mojej playliście słucham najczęściej i polecam je wam ;).

8) Dlaczego nie poszedłeś do akademii muzycznej?
Wiązało się to z pewnymi kosztami miesięcznymi, których niestety nie mogłem pokryć. Nie ukrywam tu swojego rozczarowania, ponieważ no to było jednym z moich marzeń jednak no niestety muszę się z tym pogodzić. Jednak to nie oznacza, że skończyłem przygodę z muzyką i śpiewaniem. Być może w przyszłości uda mi się studiować w takiej akademii ;).

9) Z jaką postacią historyczną chciałbyś się spotkać? O czym byście rozmawiali?
Woow postać historyczna. Hmm jako małe dziecko zawsze chciałem spotkać się z papieżem Janem Pawłem II. Mojej babci to się udało, gdy papież odwiedził Poznań 20 czerwca 1983 roku. O czym bym z nim rozmawiał? O rety nawet nie wiem. Wiem na pewno, że miałbym z nim dobry kontakt, gdyż papież kochał młodzież i dobrze się z nimi dogadywał.

10) Opisz swój ideał chłopaka.
Mój ideał chłopaka to na pewno taki jak Justin Bieber czyli zadbany, dobrze zbudowany o złotym sercu i dobrym charakterze ;).

11) Gdyby była taka sytuacja: Kamil jest u ciebie, czy ty u niego i dowiadujesz się, że macie ostatnią godzinę wspólnego czasu bo wyjeżdżasz na zawsze. Co byś wtedy chciał zrobić? Nie ma, że Kamil jedzie z tobą. Po prostu jaka rzecz byłaby dla ciebie najwspanialsza. Chyba rozumiesz.
Tak rozumiem ;). No więc gdyby taka sytuacja się zdarzyła no to na pewno wspominałbym z nim te wspaniałe chwile i momenty z nami, długo bym na pewno się do niego tulił i nie chciałbym go puścić, oddałbym mu swój ostatni pocałunek, który zapamiętałby na zawsze.

12) Kolekcjonujesz coś?
Jasne, że tak. Jestem książkoholikiem więc zbieram dużo książek, kupuje takie które wpadną mi w oko. Zbieram również płyty artystów, których słucham oraz prze różne magazyny i czasopisma.

13) Jak powiedzieć rodzicom, że jest się gejem? Zupełnie nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.
Hmm myślę, że najlepiej by było, gdybyś na początek sobie wszystko zaplanował. Ustal czas kiedy i gdzie spotkasz się z rodziną, oczywiście spytaj ich czy i oni mieli by wtedy czas i na spokojnie omów im całą sytuacje np. Od jakiegoś czasu patrze inaczej na chłopaków niż na dziewczyny i zaczęli oni mi się podobać i zrozumiesz jeżeli oni tego nie zaakceptują. Wszystko będzie dobrze musisz tylko uwierzyć w siebie.

14) Czy nawiązujesz kontakt z Kubą? Jeżeli tak to jaki on jest? Bezpośredni? Jak go postrzegasz? Kim dla ciebie jest? Jestem ciekawa czy między wami mogło coś jeszcze zaistnieć.
Z Kubą mam świetny kontakt. Pomimo tego, że nie jesteśmy już razem to postanowiliśmy być najlepszymi przyjaciółmi. Bardzo mnie wspiera, pomaga mi gdy jest mi źle. Jest dla mnie jak brat i najlepszy przyjaciel.

15) Co powoduje, że ludzie zamykają się w sobie?
Na pewno strach i smutek. Czasem także depresja powoduje że ludzie odizolowują się od świata realnego.

16) Kat vs Kamil, kto najbardziej jest oddany twojemu sercu?
Gdybym na to pytanie odpowiadał jeszcze miesiąc temu odpowiedziałbym tak: Kat jest moją najlepszą przyjaciółką, jest ze mną zawsze o każdej porze dnia i nocy natomiast Kamil jest moim chłopakiem czyli kimś więcej niż przyjacielem i do niego moje serce bije szybciej i mocniej więc Kamil jest oddany mojemu sercu. Jednak sytuacja się zmieniła i teraz odpowiadam, że oboje są oddani mojemu sercu, oboje mocno kocham i oboje mocno mnie wspierają.

To już koniec pytań. Mam nadzieje, że odpowiedzi wam się spodobają. Jeżeli tak to komentujcie ten wpis lub piszcie do mnie bezpośrednio na priv ;). Ja się z wami żegnam i do zobaczenia w kolejnej notce ;).

1 komentarz: