czwartek, 28 stycznia 2016

Ulubieńcy Stycznia

Witajcie kochani. Dziś przychodzę do was z zupełnie nową serią notek na blogu. Długo zastanawiałem się nad dalszymi tematami wpisów i stwierdziłem że raz na koniec miesiąca mogę zrobić takie małe podsumowanie, a mówiąc jaśniej, pokazywać wam ulubione rzeczy, jedzenie, picie itp. Są to tak zwane ulubieńcy miesiąca. Dużo youtuberów organizuje takie filmiki co miesiąc na swoich kanałach, więc pomyślałem, czemu nie ;). Zbliża się koniec stycznia, więc dziś pokaże wam moich ulubieńców w miesiącu Styczniu ;) Każdy taki ulubieniec będzie składał się z 5 kategorii, czasem może ich być więcej, czasem mniej ;). Tak więc nie przedłużając, zaczynamy:





A) Jedzenie:
Rozpoczynając od jedzenia, czyli tego co lubię najbardziej xD polecam wam tu trzy produkty a mianowicie: Bake Rolls o smaku pizzy. Są to takie chrupki chlebowe marki 7 Days znanych szczególnie z rogalików czekoladowych. Koszt takiej paczki to ok 4 zł, zależy to jeszcze w jakim sklepie się kupuje.


Kolejnym moim ulubionym przysmakiem jest to Zapiekanka makaronowa z szynką oraz serem. Uzależniłem się jej od mojej kochanej siostry podczas pobytu u niej na wakacjach. Po powrocie obiecałem sobie, że i w domu przyrządzę dla rodziny taka zapiekankę. Naprawdę uwierzcie mi kochani jest mega pyszna. Mógłbym ją jeść codziennie. Jednak aby ją zrobić wcześnie trzeba zakupić potrzebne składniki takie jak: makaron (świderki najlepszy), śmietanę 12%, jeżeli chodzi o szynkę to może być obojętna a ser to najlepiej żółty Gouda. Do tego jest jeszcze potrzebny Pomysł na z firmy Winiary. Jest on potrzebny do zrobienia masy do zapiekanki. Koszt zakupionych produktów to ok 10 lub 12 zł więc tani obiad zapewniony.



Ostatnim już przysmakiem są to płatki śniadaniowe firmy Nestle "Cookie Crips". Są to te takie ciasteczka zbożowe o smaku czekoladowym. Uwielbiam je jeść z mlekiem jak i na sucho. Koszt paczki to ok. od 5 do 6 zł.



B) Picie:
Mam wam do zaproponowania dwie moje ulubione herbaty oraz dwa rodzaje kaw.
Zaczynając od herbat moim totalnym ulubieńcem są herbaty z firmy Lipton w kształcie piramidek oczywiście owocowe. Moje ulubione smaki to Cytrynowa, Owoce Leśne oraz Owoce Tropikalne. Koszt jednego opakowania herbatek to ok 4 zł lub nawet 6 zł (zależy od sklepu). W jednym opakowaniu znajduje się do 20 piramidek.





Herbaty z firmy Green Hils również mnie zadowoliły. Te owocowe są również w formie piramidek. Ulubionymi smakami są Jeżyna, Słodka Śliwka i Figi z Imbirem i Cynamonem oraz Cytryna Imbir i Miód. Jedno opakowanie kosztuje również ok 4 zł i także zawiera do 20 piramidek.





Przechodząc do kaw, ostatnio pokochałem oferte Mc.Donalda i ich tak zwane kawy na zimę. Miałem okazje wypróbować dwa smaki a mianowicie: Redberry Mocha oraz Carmel Latte Macchiato. Koszt takiej kawy jest zależny od wielkości: mała wychodzi po 9.90 a duża po 10.50. Z tego co wiem to Mc.Caffe ma w swojej ofercie jeszcze te kawy więc polecam wam iść i wypróbować.




C) Filmy i Seriale
Moim ulubionym filmem z całego miesiąca jest kompletna saga Gwiezdne Wojny. Tak powiecie: Boże kolejny co pokochał Star Wars. Powiem wam szczerze, że wcześniej również narzekałem na tą serie filmów ale gdy tylko TVN od 3 stycznia postanowiło wyemitować wszystkie 6 części pomyślałem, dlaczego by nie obejrzeć. I tak co tydzień oglądałem po jednej części i stwierdziłem jejku wooow. Naprawdę do tej pory nienawidziłem Gwiezdnych Wojen, nie wiem czemu a gdy tylko obejrzałem 3 pierwsze części to po prostu zakochałem się. Ciekawostką jest to iż twórcy filmu nakręcili najpierw części 4,5,6 co jeszcze w latach 80 było uznawane za trzy pierwsze. Części ukazywały powieść Luka Skywalkera, syna jak się potem okazuje samego Anakina Skywalkera, który przeszedł na ciemną stronę mocy jako Darth Vader. Po sukcesie oglądalności postanowiono nakręcić tak zwany prequel Star Wars, czyli to co wydarzyło się zanim pojawił się Luke Skywalker i to jak to się stało, że Anakin Skywalker stał się Darthem Vaderem. Po nakręceniu trzech części prequelu postanowiono że cała saga będzie rozpoczynała się od historii Anakina a ciąg dalszy będzie już o Luku Skywalkerze. Niektórych może nudzić to że rozpisuje się tu o Gwiezdnych Wojnach ale nie ocenia się książki po okładce i naprawdę może niektórzy z was zmienią zdanie o Star Wars, tak jak to było w moim przypadku.



Jak dobrze wiecie, od już dwóch lat pokochałem serial Teen Wolf. Chyba nie muszę wam opowiadać o czym on jest, bo serial posiada dużo swoich fanów. Aktualnie trwa nadal sezon 5, który został podzielony na dwie części: A i B. Tak więc wpisuje się w listę ulubionych seriali tego miesiąca a ulubionym postacią serialową jest Stiles grany przez wybitnego aktora Dylana O'Brien'a znanego z filmu Więzień Labiryntu.




D). Książki
Oczywiście nie mogło zabraknąć moich ukochanych książek w tych ulubieńcach. Podejrzewam, że ta kategoria będzie pojawiała się w każdym miesiącu, gdyż nie ukrywam, że sporo ostatnio czytam ;).
Książka Stephena Kinga pt: "Misery" ,miałem już okazje napisać wam recenzje o niej, która znajduje się w poprzedniej notce, więc tu umieszczam wam załącznik do niej: Recenzja



Drugą powieścią jest "Nocna Gwiazda" napisana przez Allyson Noel. Jest to 5 część cyklu Nieśmiertelni. Opowiada ona historie niejakiej Ever która staje się nieśmiertelną i przez to jej "życie" zmienia się o 180 stopni. Nie będę wam tu się za bardzo rozpisywał o tej książce, po prostu jeżeli chcecie dowiedzieć się czegokolwiek o bohaterce to zachęcam was do przeczytania 1 części "Ever" a gwarantuje, że i na tej części nie skończycie czytać ;).



Pewnie znacie fanfiction After ;). Robiłem tutaj recenzje pierwszej części książki. Właśnie skończyłem czytać kolejną i mogę powiedzieć tylko jedno: Zacznijcie to czytać a nie pożałujecie. Jeżeli chcecie poczytać recenzje pierwszej części to odsyłam was o linka:
http://kubixxowyblog69.blogspot.com/2015/11/recenzja-ksiazki-after.html




E) Muzyka
Ostatnia już kategoria to muzyka oczywiście. Mam w niej sporo ulubieńców muzyki pop. Rozpoczynając moją listę wygrywa nie kto inny jak Justin Bieber ze swoją najnowszą płytą Purpose, która podbiła serca wielu fanów jak i nawet osób, które wcześnie go nie słuchały. W tym miesiącu najczęściej słuchałem:
What do you Mean



Największy przebój czyli: Sorry



Hit, który nadal podbija cluby nocne: Where are U now



Nie mogło tu zabraknąć również zespołu 5 Seconds of Summer, który wydali świetną płyte "Sounds Good Feels Good" zawierającą zupełnie nowe utwory. Do moich ulubionych należą:
Airplanes



Catch Fire



Utwór, który pokochałem najmocniej: Jet Black Heart



Shawn Mendes to wokalista, którego słucham od niedawna, ale jego piosenki są cudowne i wzruszają np:
Aftertaste



Imagination , którego tekst idealnie okazuje to co czuje, który przypomina mi dawną miłość.



Na koniec Never be alone przez co zacząłem słuchać Shawna ;)



To na tyle. Mam nadzieje, że taka seria co miesięcznych ulubieńców wam się spodoba i będziecie chcieli o czymś takim czytać tu na blogu. Dajcie znać jak wam się podoba i do zobaczenia wkrótce ;)

1 komentarz: