poniedziałek, 4 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne na 2016r.

Hejo kochani. Dziś przychodzę do was z notką, w której podzielę się z wami moimi postanowieniami noworocznymi. Chyba każdy co roku tworzy taką nową listę postanowień lub podsumowuje to co udało mu się osiągnąć w ubiegłym roku i dodaje coś do swojej listy ;). Ja szczerze po raz pierwszy zapisałem sobie 10 postanowień, które mam nadzieje dam radę zrealizować. Wiem już na ten moment, że jedno z postanowień zrealizuje na 100%. Wy pewnie już przypuszczacie jakie ;). Tak więc rozpoczynając: Chciałbym...



1) ....aby mój blog osiągnął liczbę 5 tysięcy wyświetleń- Obecnie mój blog posiada 2 682 wyświetleń więc no dużo nie brakuje ;). Mam nadzieje, że do końca tego roku wybije chociaż te 5 tysięcy abym za rok mógł marzyć o 10 tysiącach ;P



2) ... aby moje konto na Instagramie osiągneło liczbę tysiąca obserwatorów- Obecnie tych obserwatorów jest 945 z czego są niektórzy co najmniej klikają follow po czym okazuje się, po małej chwili że już tej osoby nie ma że po prostu klika na chwile follow abym ja tą osobę zaczął obserwować po czym ta osoba przestaje mnie obserwować. Tak więc teraz się wycwaniłem i po prostu jeżeli widzę że ktoś przestał mnie obserwować to i także tą osobę również usuwam z obserwatorów ;). Do tysiąca brakuje niewiele ale wierzę, że jednak się uda bo są tacy co oglądają moje konto lajkują moje zdjęcia i wiem, że zostaną tu ze mną ;)



3) ... dostać follow od Justina Biebera na Instagramie oraz na Twitterze- wiem to trochę nie realne postanowienie jednak warto wierzyć w marzenia i mam nadzieję, że któregoś dnia ono się spełni. Nie spamuje mu za często bo jak dla mnie to bez sensu. Wiem, że aby dostać od niego follow trzeba się nieźle namęczyć właśnie spamując mu ale moim zdaniem to tylko strata czasu. Ja wole czekać nadal ;)





4) .... wyjechać do Krakowa na koncert Justina w Polsce- No to postanowienie jak wiecie spełni się, ponieważ mam już bilety od 17 grudnia czyli od oficjalnej daty sprzedaży. Myślałem, że już ich nie będę miał ale jednak udało się. I tu aktualizuje info: W Krakowie będę dzień wcześniej ponieważ udało się zarezerwować pokój w Hotelu. Przynajmniej odwiedzę trochę Kraków bo szczerze nigdy tam nie byłem :D. Tak więc to marzenie i postanowienie spełni się w 100% tak jak pisałem na początku.



5) .... wyjechać na koncert zespołu 5 Seconds of Summer- Niestety wiem, że w Polsce oni się nie pojawią chociaż zawsze jest nadzieja, iż tak jak Justin po prostu zamienią jeden kraj właśnie w Polskę. Po prostu gdy tak się okaże to zrobię wszystko aby się zjawić na ich koncercie. Teraz wystarczy mieć po prostu nadzieje i trzymać kciuki aby się udało.



6) .... znów się zakochać- Po zerwaniu z Kamilem miałem trudny okres, ponieważ no nie jest łatwo od tak zapomnieć o ukochanej osobie z którą było się rok. Jednak ja z Kamilem pozostajemy w dobrym kontakcie na którym również mi zależało, więc jest cudownie. Mogę wam zdradzić, że wczoraj poznałem super chłopaka, z którym doskonale mi się piszę więc być może coś z tego będzie ;). Więc mogę powiedzieć, że to postanowienie również spełni się w 100%.



7) .... znaleźć dobrą pracę- Jako iż kształcę się jako księgowy mam nadzieję, że znajdę dobrą pracę w firmie a z tym wiążą się niezłe zarobki ;).



8) .... spotkać się z moim idolem- Chodzi tu oczywiście o Justina ale i nie tylko bo również o 5 Seconds of Summer oraz innych artystów, których słucham i śledzę ich karierę. Takie Meet&Greet byłoby dla mnie cudowne chociaż gdyby miało trwać z minutę lub dwie ;).





9) .... przeczytać co najmniej 100 książek- No tu to już jest dla mnie niezła robota bo jak wiecie ja kocham czytać książki i może się zdarzyć, że pobije tą liczbę o kolejną setkę ;). Już teraz zacząłem czytać pierwszą książkę tego roku autorstwa Stephena Kinga- Misery. Nie jestem nawet w połowie a już stwierdzam, że książka jest genialna. Po niej czekają mnie już dwie kolejne: Fanfiction After, druga część- "Już nie wiem, kim dla ciebie jestem" oraz 5 część sagi Nieśmiertelni- "Nocna Gwiazda"






10) .... obejrzeć wszystkie sezony wybranych seriali- to również nie lada wyzwanie :D. Obecnie rozpocząłem na nowo przygodę z Pamiętnikami Wampirów. W planach mam jeszcze: Na pewno Teen Wolf sezon 5B, który startuje od jutra :D, Chirurdzy, ponieważ skończyłem go oglądać na 2 sezonie oraz dwa seriale, których nie widziałem jeszcze czyli Słodkie Kłamstewka oraz Plotkara.








Jak widzicie moje postanowienia są dosyć bogato urozmaicone XD. Wpis krótki ale mam nadzieję, że wam się podoba. Trzymajcie kciuki aby wszystkie się udały <3. Ja się z wami żegnam i do zobaczenia w kolejnej notce ;3

2 komentarze:

  1. Ale masz dużo postanowień, ja bym chyba nie wytrwała xd ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz dużo postanowień, ja bym chyba nie wytrwała xd ;D

    OdpowiedzUsuń