piątek, 22 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Witajcie kochani. Ta notka powstaje na spontanie, ponieważ moja znajoma prowadząca bloga o nazwie Volusequat nominowała mnie do serii LBA czyli Liebster Blog Award. W dzisiejszym wpisie odpowiem na jej 12 pytań. Zapraszam was również na jej bloga. Poniżej zamieszczam linka ;)
http://volusequat.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award.html Dziękuje ci kochana za nominacje. <3.

Tak więc nie przedłużając, rozpoczynam:




1. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Moje blogowanie zaczęło się od tego, iż czytałem blogi innych użytkowników, którzy opisywali swoje życie, to co robią, co polecają. Postanowiłem, że ja również chce o takim czymś pisać. Moje notki na początku opowiadały o mnie, potem jednak zrobiłem sobie małą przerwę ponieważ stwierdziłem, że to bez sensu, nikt nie chciał tego czytać. Ale po jakimś czasie dużo osób na asku pytało mnie kiedy powrócę na mojego bloga bo tęsknią za wpisami. Zdziwiłem się bo sądziłem, że nikt go nie czyta. I tak do teraz rozpocząłem blogowanie na nowo.

2. Jakie książki lubisz? I Dlaczego? 
Moim ulubionym typem książek są książki przygodowe, fantazy, kryminały oraz horrory. Dlaczego? Ponieważ wychowałem się na takich książkach. Oglądam też dużo filmów i seriali z takimi gatunkami. Czytając tego typu gatunki książek ma się wrażenie, że jesteśmy częścią akcji, która dzieje się w danej książce.



3. Czy wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
Szczerze to tak wierzę. Wcześniej wątpiłem w to ale teraz poprzez to jedno wydarzenie, które stało się niedawno jestem w 100% przekonany, że marzenia się spełniają. Moim marzeniem był wyjazd na koncert Justina Biebera w Krakowie. Wiedziałem, że to się nie uda nawet gdybym walczył o bilet. To marzenie spełnili moi rodzice dając mi pieniądze na bilety za co do dziś cholernie im jestem wdzięczny. Gdy człowiek się nie poddaje, to spełnia marzenia.



4. Co sądzisz o osobach, które okaleczają swoje ciało? 
Cóż, wiem co te osoby czują, ponieważ ja sam kiedyś to robiłem. Jednak teraz żałuje tego, gdyż blizny zostają na zawsze a moje są nadal widoczne. Dlatego rada dla tych co to robią, odłóżcie żyletki i ostre przedmioty i wyjdźcie w świat. Podziwiajcie jaki on jest piękny. Kaleczenie swojego ciała nic wam nie da. Wasze ciało jest piękne i nie jest jak papier, który się tnie.



5. Co robisz, kiedy jesteś smutna/smutny?
Cóż, na poprawę humoru włączam sobie jakąś komedię na DVD lub po prostu czytam książki, gdzie mogę choć na chwile oderwać się od realnego świata.

6. Zastanawiałaś/Zastanawiałeś się dlaczego nasz świat jest pełen nienawiści i zazdrości? Co o tym sądzisz?
No cóż, nie jesteśmy nad tym w stanie zapanować. Świat był taki od zawsze. Nie wszyscy ludzie są wobec siebie tolerancyjni. To dla tego do dziś trwają wojny, których nie ta się zakończyć pokojem. Co o tym sądzę? Sądzę, że w żadnym kraju nie jesteśmy bezpieczni nawet w Polsce odkąd nowym prezydentem został Duda, który spowodował kłótnie z Niemcami ;/.

7. Masz jakieś swoje wyjątkowe zainteresowania, hobby?
Jasne, że mam. Oczywiście moim hobby jest blogowanie. Jestem książkoholikiem, więc czytam dużo książek. Interesuje się tańcem i śpiewem ;P.

8. Z jakim zwierzęciem się utożsamiasz? 
Na pewno z wilkiem, ponieważ kocham te zwierzęta.



9. Ile czasu spędzasz na internecie i dlaczego? Czy uważasz, że jest to potrzebne do życia?
Internet ogarniam praktycznie cały dzień. Ale jak już to korzystam z niego do komunikacji ze znajomymi ;). Internet jest na pewno potrzebny do życia dlatego, że można w łatwy i szybki sposób zdobyć najnowsze informacje ze świata jak i z kraju.

10. Jakie jest Twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa i dlaczego?
Najlepszym okresem z dzieciństwa były wakacje i to że od rana do wieczora spędzałem mnóstwo wolnego czasu na dworze ze znajomymi. Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery itp. Dzieci w dzisiejszych czasach swoje dni wolne spędzają przed komórkami, laptopami i tabletami. Dlatego ciesze się, że mam tak wspaniałe dzieciństwo bez internetu i innych bajerów.



11. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
Cóż, kształtuje się teraz jako księgowy więc na pewno będę obmyślał pójście do pracy w tym zawodzie. Kiedyś myślałem, żeby zostać wokalistą lub tancerzem ale jednak to się nie sprawdziło przez moją chorobę. Dlatego myślę, że zawód księgowego to dobry zawód na przyszłość.

12. Co sądzisz o moim blogu? Powinnam coś zmienić, dodać, usunąć?
Nie zmieniaj niczego kochana. Twój blog jest genialny, łatwy w czytaniu i bogato wyposażony :).


No więc zgodnie z zasadami dodaje tu swoje 10 pytań:
1. Co było inspiracją do założenia twojego bloga?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Jakie książki uwielbiasz czytać i dlaczego?
4. Najlepsze wspomnienie, które zapadło ci w pamięć?
5. Co sądzisz o homosexualistach?
6. Do jakiego fandomu należysz?
7. Oglądasz jakiś Youtuberów,  jeżeli tak to jakich?
8. Czy byłaś/byłeś kiedykolwiek na koncercie swojego ulubionego artysty? Jeżeli tak, to na kim?
9. Czy sądzisz, że Polska powinna przyjąć uchodźców z innych krajów? Wypowiedź się na ten temat.
10. Jakie masz zdanie na temat mojego bloga? Czy proponujesz jakieś zmiany?

Do moich pytań nominuje:
- użytkownika o nazwie Demoness "V" Xeris
- użytkownika o nazwie Zuzka
- Kubusia z bloga o nazwie ForeverForYou
- Nicole z bloga o nazwie never lose hope
- Nominuje także wszystkich, którzy posiadają swoje blogi ;)

To tyle. Dziękuje jeszcze raz za nominacje i do zobaczenia w następnym tygodniu ;).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz